حكومت نظامی

ماهرانه در جنگ است ناخدای استبداد با خدای آزادی

آقا اینطوری نمی‌شود، بیایید دریا شویم

with 6 comments

آقا و خانم وبلاگ‌نویس! تویی که وبلاگ نداری تا قصه‌ها وغصه‌های خاله زنکی‌ات را در آن بنویسی، تویی که وبلاگ نداری تنها و تنها به این خاطر که بگویی من هم هستم!
با تو هستم! با تو که وبلاگ داری چون غم داری چون دلت به حال خودت و مملکتت می‌سوزد، با تویی که وبلاگ داری چون نمی‌توانی فریادت را در گلو خفه کنی؛

با تو هستم با تو ای یار دبستانی من!

پولمان را دارند می‌برند، حیثیت و شرف ایرانی بودنمان دارد به باد می‌رود، آخر دیگر چه داریم که از کف بدهیم؟….. اما ما قطره ها می توانیم دریا شویم اگر اراده کنیم و اگر یکدیگر را باور کنیم، اگر در عین کثرت به وحدت بیاندیشیم، اگر یک مشت بشویم؛ آری ما می‌توانیم.
بیایید طرحی نو دراندازیم برای آنکه ما دردمندان یکی بشویم، بیایید یک جامعه (community) بسازیم، باور کنید که ما می‌توانیم اگر بخواهیم و اگر به یکدیگر نگوییم «دل خوش سیری چند!» بیایید تا تاثیرگذار بشویم؛ اما چگونه؟……

خُب بیا و آن را تو به من بگو

Written by State-of-Siege

اکتبر 5, 2008 در 9:32 ب.ظ.

نوشته شده در گاوراس بلاگ نوشت

6 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. چگونه؟
    يکيش وجود رهبري است که اکثريت مردم قبولش داشته باشند.

    ثمره

    اکتبر 6, 2008 at 2:09 ب.ظ.

  2. با سلام و عرض ادب

    سایت فارسی موبایل با پیج رنک 4 و بازدید روزانه + 10000 تمایل به تبادل لینک با وب شما دارد در صورت تمایل افتخار داده و لینک سایت فارسی موبایل را در وب خود قرار دهید و نام لینک خود را به ما بدهید تا بلافاصله لینک شما در جمع دوستان ما ثبت شود با تشکر و سپاس فراوان

    مدیریت سایت فارسی موبایل

    پویا

    اکتبر 6, 2008 at 2:38 ب.ظ.

  3. از لطف شما متشکرم ولی حوزه کاری این وبلاگ متفاوت از سایت شماست.

    حکومت نظامی

    اکتبر 6, 2008 at 2:46 ب.ظ.

  4. فکر میکنی به کجا میرسیم
    آخرشو اول میگم
    الف) یا به علت منفعل بودن و بی اعتمادی که بین همه ایرونی ها وجود داره یه عده کهخ این جامعه رو را انداختن بعد از چندی م یبینند فقط انرزی وقتشون رو تلف کردن و عملن نه عضوی نه فعالیت و نه کار مثبتی
    ب)بر فرض که جمعیت رو به راه شد عوض گرفت و چند ایده خوب هم پیدا شد و یکی هم اجرا شد بعدش حالا کسایی گکه انجمن رو تشکیل دادن چند جبه میشن ایتا از اونها بد میگن اونها میگن ما این جا را به وجود آوردیم اینها دیگه کیند و بعد یه گروه حتما از اغعضا سو.ئ استفاده و میکنند و نهایتا الفاتحه بخون که رستگار بشه جامعمون

    اما من هم هستم از این آه کشیدن و در دل ریختن که بهتره
    از طریثپقت وبلاگت دنبال میکنم و اگر ماری از دستم بربیاد انجام میدم

    AMIN

    اکتبر 6, 2008 at 3:00 ب.ظ.

  5. به نظر من یه جامعه مجازی که همه رهبر باشند و همه یه هدف داشته باشند…

    ناشناس

    اکتبر 6, 2008 at 6:42 ب.ظ.

  6. استفاده از رنگ متحد در پوشش برای اعتراض به نظر من بهترین راهکاره اعتراضه

    دانشجو

    اکتبر 8, 2008 at 2:01 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

