حكومت نظامی

ماهرانه در جنگ است ناخدای استبداد با خدای آزادی

مناجات يك كرم خاكی با خدا

leave a comment »

خدايا توي اين دنياي به اين بزرگي و اين همه موجود حالا چرا كرم؟ اين همه موجود عجيب قريب، آخه چرا كرم؟ نميشد منو زرافه يا الاغ خلق ميكردي؟ خداييش اين هم ايده بود كه به سرت زد!!! نه چشم داريم نه دهن داريم نه دماغ داريم فقط يه لوله درازيم فصل جفت گيري كه ميشه همه حيونا ميرن حالي به حولي ميكنن ما چون تك جنسي هستيم بايد بشينيم سماغ بمكيم، صبحها كه از خواب پاميشم بايد همينجور الكي تو خاكا لول بخوريييييم تا شب مثل احمقها خسته بيفتيم بخوابيم. خدايا ناشكري نميكنم، چون به قول دوستام كه ميگن برو خدارو شكر كن كرم خاكي شدي، كرم كون نشدي ولي به قول آدما آدم بايد يه نگاهي هم به بالا داشته باشه ديگه! حالا نميگم دوست داشتم آدم بودم ولي مار كه ميتونستم باشم. خودم كه چشم ندارم خودمو ببينم ولي بچه ها ميگن استعداد پرورش اندام دارم اگه از مكمل استفاده كنم بعد شيش ماه مار ميشم ولي من دوست دارم مار واقعي باشم…هيييي چي بگم كه هرچي بگم كم گفتم، ديروز يه سري زدم به بيرون خاك ديدم يه مگسه دست دوست دخترشو گرفته بود و بهش ميگفت فردا ببرمت يه جايي يه گهي بدم بخوري كه جيگرت حال بياد، آقا ما يادمون افتاد كه تك جنسي هستيم همچي كونمون سوخت همچي سوخت كه نگو آهان راستي خدايا ما كرما چرا كون نداريم دهن كه ندادي بخوريم حداقل يه چيزي ميدادي اداي ريدنو در بياريم.اي بابا چي بگم خدا، به شتره گفتن گردنت كجه گفت كجام راسته؟ راستي خدا من به شترم راضيم ها!
http://vahidname.blogspot.com/2008/09/blog-post_18.html

Written by State-of-Siege

اوت 8, 2008 در 12:37 ق.ظ.

نوشته شده در طنز غیر سیاسی

پاسخی بگذارید

